Thursday, June 14, 2007

photos UP!

SOOOO tired. going to sleep after i blog`ed :)

ahBee-noni* at the shop. after my work, we walk aaround orchard and i saw partyworld and say wanna sing so we went! :) so fun!! anyway, will get to see him only after i get back from HK.



@ partyworld



------------------------------------------------------

MOS~ *underage party*
went to 97 when MOS got so bored. but we went back to MOS coz 97 is full of techno!! alto its nice. but gave Jevonne* headache.


me and Jevonne*


... ... and a few more heads behind??


see the difference? White&Black


poor lil-boy. sign a CAT. see??


after eating, FULL of energy


aunty.. give me money to get some ice-cream PLEASSSSE...


Ehhh.. nonono.. don't come near to a rich tai tai like me!!


alright!! i am really sleepy now!!

Jamie*::thanks! you too!!
Anonymous:: i ask for the address from my friend asap because i don't rmb where is it. sorry
stanley*:: thanks! you can leave me msges here :)
Jevonne*:: lets go out together again! i love it!!
frankyraven:: as u've said, if i give him i also need to give you right? so i don't give to anyone to be fair. :) my work place gotta serve and cook. can't learn much cooking skill from there coz its just a simple hongkong cafe. i am a part-time`er so i only get my timetable for a week.. not confirm. i am not the boss. so can't give discount sorry

6 comments:

Jevonne said...

Haha, black and white? So am i the black one? :(

frankyraven said...

Oh i see, then when can i get to see you working nah ???

Anonymous said...

hi stanley here, glad to see your reply...i am wrking and can seldom come to your blog n workplace...no worries, will come here whenever i am free...remember u saying that in order to not be that"anybody" is to go down ur shop and talk to you more often....see you this fri nite.....cya!!

Anonymous said...

BRINA : Hello, saw you at mos uh!

Wilson said...

Nice Job! Luv it! Party on gorgeous! =)

JaMie<*3 said...

oh~ bad gal huh...so late still nv go home?? haha..jkjk...it seems like u had fun...hey.. when u leaving for hongkong and when coming back?? cont to blog when u are in hong kong ok? i wan to see pretty photos u take there... haha<*3